Facturatie bij Amalia Kliniek
In onze kliniek zijn we liever met jou bezig dan met onze financiële administratie. Daarom hebben wij Infomedics ingeschakeld. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en het innen van declaraties.
Wat betekent dit voor jou?
Je krijgt onze nota’s via Infomedics. In sommige gevallen wordt jouw nota eerst ingediend bij je zorgverzekeraar. Je ontvangt dan alleen een restnota voor kosten die je niet rechtstreeks bij je zorgverzekeraar kunt declareren.
Wij vragen je om adreswijzingen op tijd aan ons door te geven. Ook is het belangrijk dat je je houdt aan de betalingstermijn die op de nota staat. Zo voorkom je onnodige rente- en incassokosten. LET OP: de betalingstermijn van 30 dagen is bindend, ook wanneer de zorgverzekeraar je nota nog niet heeft vergoed. Betaal je niet op tijd, dan mag Infomedics het openstaande bedrag incasseren.
Heb je vragen over een nota?
Kijk dan op de website van Infomedics of bel: 036-2031900. Neem via dit nummer ook contact op als je, om welke reden dan ook, je nota niet op tijd kunt betalen.
Als je niet in Nederland bent verzekerd voor de tandarts, dan kun je helaas geen gebruik maken van een betalingsregeling met Infomedics.
Woon je in het buitenland? En ben je wel in Nederland verzekerd voor de tandarts? Dan moeten wij je helaas toch vragen de nota direct bij ons te betalen met je pinpas. Dat moet ook wanneer je geen aanvullende tandartsverzekering hebt.
Contant afrekenen is helaas niet meer mogelijk.