Algemene voorwaarden

Vanaf het moment dat u zich als patiënt aanmeldt in een van onze klinieken gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden zoals hieronder beschreven.

  • Neem tijdens uw bezoek aan onze klinieken altijd uw ID- kaart of paspoort, verzekeringspas en afsprakenkaart mee (externe website rijksoverheid). 
  • Wij verzoeken u wijzigingen van uw adresgegevens, verzekeringsgegevens, medicatiegebruik of veranderingen in uw gezondheid zo spoedig mogelijk aan ons door te geven.
  • Wij vragen u om 5 min. voor uw afspraak in onze praktijk aanwezig te zijn.
  • Indien u een afspraak niet na kunt komen, dient u ons tijdig te informeren. Indien het een afspraak tot 60 min is, dient u ons 24 uur van tevoren te verwittigen. Indien uw afspraak meer dan 60 min. betreft, dient u ons 48 uur van tevoren te verwittigen.
  • Bij de eerste verzuiming, zonder berichtgeving, krijgt u hierover van ons een brief ter kennisgeving.
  • Bij de tweede verzuiming, zonder berichtgeving, zijn wij genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen (de kosten hiervoor zijn €1.50 per minuut, voor narcose behandelingen is dit een standaard bedrag van €150,-). Eventuele vervolgafspraken worden geannuleerd.
  • Bij de derde verzuiming, zonder berichtgeving, zijn wij genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen en u te verwijderen uit ons patiëntenbestand.
  • Betaling van de rekeningen in onze praktijk kan uitsluitend via de factoringmaatschappij Info-Medics. Patiënten die in het buitenland wonen dienen op de dag van de behandeling in de kliniek per pin te betalen.
  • Indien nota's niet betaald worden en ook niet na aanmaningen via de minnelijke incasso, zullen we uw nota doorsturen aan het deurwaarderskantoor Bosveld. In dergelijke gevallen kunnen we ook overgaan tot het uitschrijven van u uit onze praktijk. Om dit te voorkomen verzoeken we u de nota's tijdig te betalen of bij moeilijkheden ervan in overleg met ons of Info-medics te treden.
  • Roken is binnen onze klinieken niet toegestaan.
  • Huisdieren kunnen wij binnen onze klinieken niet toestaan (met uitzondering van hulphonden)
  • Wij accepteren geen agressief gedrag in de praktijk of via mail, app en/of social media. Dit geldt zowel voor verbaal als fysiek agressief gedrag of het dreigen hiermee. Een dergelijk gedrag zal dan ook tot het uitschrijven uit ons patiëntenbestand en het ontzeggen van de toegang van tot de praktijk volgen.
  • Bij het vernielen van eigendommen in onze praktijk zullen we u aansprakelijk stellen. Wij zullen de kosten van deze schade dan ook op u of de wettelijke vertegenwoordiger verhalen.
  • Indien wij uw email adres hebben kunnen wij u een afspraak herinnering sturen. Indien u geen herinnering heeft ontvangen betekent dit niet dat uw afspraak niet doorgaat. Twijfelt u? Bel of mail ons even.

Openingstijden

Maandag
08:30 - 17:00
dinsdag
08:30 - 17:00
woensdag
08:30 - 17:00
donderdag
08:30 - 17:00
vrijdag
08:30 - 17:00
zaterdag
GESLOTEN
zondag
GESLOTEN

LET OP: Openingstijden kunnen per locatie afwijken.