corona 

 

 

 

 

 

 

Laatste update: 03 juli 2020

Extra maatregelen Amalia Kliniek:
In  de week voor uw afspraak krijgt u van ons een email of telefoontje waarbij wij een aantal vragen zullen stellen m.b.t. het coronavirus.
Helaas moeten wij deze vragen wekelijks opnieuw stellen, het kan daarom voorkomen dat u dezelfde vragen op korte termijn vaker moet beantwoorden.
Dit om zeker te weten dat u, overige bezoekers van de kliniek en ons personeel geen onnodig risico loopt.

Bij binnenkomst van de kliniek vragen wij u uw handen te desinfecteren.
Is een behandeling met water (aerosolen) noodzakelijk? Dan zullen wij u vragen voor de behandeling (in de behandelkamer) te spoelen met waterstofperoxide (monddesinfectie).
Bij hooikoortsklachten kunnen wij helaas geen afspraak voor u plannen bij een van onze mondzorgverleners.
Dit omdat het besmettingsrisico te hoog is en het coronavirus niet uitgesloten kan worden.

Spoed en toch klachten passend bij Covid-19?
Indien u klachten, passend bij covid-19, heeft zijn wij genoodzaakt de zorg uit te stellen totdat u klachtenvrij bent.
Bij spoedklachten die niet kunnen wachten moeten wij extra strenge maatregelen nemen om zowel overige patienten en ons personeel te beschermen. 
U zult dan op een tijdstip moeten komen dat wij u aanbieden en we kunnen op dat moment helaas niet zo flexibel zijn als u van ons gewend bent.

Tijdstip van de gepland afspraak is belangrijk.
Wij willen u vragen om zolang mogelijk buiten of in uw auto te wachten tot aan het tijdstip van uw behandeling.
Tevens willen wij u vragen alleen te komen naar uw afspraak. Begeleiders moeten wij vragen buiten of in de auto te wachten.
Komen jullie met de hele familie voor de halfjaarlijkse controle dan willen wij jullie vragen om de beurt (max met 2) naar binnen te komen. 
Dit om zo min mogelijk mensen tegelijk in de wachtkamer en tevens in de behandelkamers te hebben.

Vervolg afspraken plannen?
Moet u nog een vervolg afspraak plannen na het bezoek aan uw mondzorgverlener? 
Dan willen wij u vragen telefonisch contact met ons op te nemen voor het plannen van deze afspraken.
Ook dit om zo min mogelijk mensen tegelijk in onze wachtruimte te hebben.

Indien u symptomen van het coronavirus vertoont mag elke behandelaar op elk moment van uw bezoek aan de kliniek beslissen om de behandeling alsnog niet plaats te laten vinden (ook bij pijnklachten).
Hij/zij zal u dan aanbieden om binnen 15 minuten telefonisch contact met u op te nemen om alsnog een nieuwe afspraak in te plannen op een moment om evt. verspreiding van het virus te voorkomen.
Wij vragen uw begrip hiervoor.

De komende periode is nog even onzeker

Wij willen graag iedereen weer voorzien van goede mondzorg. 
Daarom willen wij u vragen bovenstaande punten te respecteren en het advies van onze medewerkers op te volgen.

We willen u vragen dit kanaal goed in de gaten te houden zodat u op de hoogte bent van eventuele belangrijke wijzigingen.
Excuses voor het ongemak, we begrijpen dat dit voor iedereen een vervelende situatie is, echter voelen wij ons genoodzaakt om u enkel te behandelen mits wij uw en onze veiligheid kunnen garanderen.

Wij wensen u veel sterkte en gezondheid toe.

 


Wij behandelen uitsluitend op afspraak

  • afspraak@amaliakliniek.nl
  • 045-5416557 van 8.30u tot tot 17.00u (doorlopend).
  • Houdt u ID-bewijs, paspoort en ziekenfondspasje bij de hand 
zodat wij u gegevens makkelijk kunnen invoeren. Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, 
dient u deze ruim 24 uur van tevoren af te zeggen, 
anders zijn wij genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen.
×

Amaliakliniek in the picture

Bekijk de videospecial op L1 met Amalia Kliniek in de hoofdrol

 

×

Register now


I'm a small Introtext for the Register Module, I can be set in the Backend of the Joomla WS-Register Module.



  or   Login
×