Kwaliteit Amalia Kliniek

Kwaliteit is vooral aandacht, voor jou, onze patiënt die zijn gezondheid in onze handen neerlegt. Aandacht voor mensen. Aandacht voor je vak, je werk en de organisatie. Het gaat om de inzet het goed te willen doen. 

Bij de Amalia Kliniek betekent kwaliteit vooral hard werken aan onszelf. Kwaliteit maakt deel uit van alle facetten van onze bedrijfsvoering (organisatie, processen en producten). 

Wij toetsen onze kwaliteitsnormen door ervoor te zorgen dat de kwaliteit meetbaar is. Zijn er aspecten die niet voldoen, dan voeren we verbeteringen door die herhaling voorkomen. Onze kwaliteitszorg is gebaseerd op de uitkomsten van externe en interne onderzoeken: PAR-metingen, patiëntenenquêtes en het klachtregistratiesysteem. Presteren we onder de maat, dan wordt dat teruggekoppeld naar de direct verantwoordelijken.

Soms vinden er visitaties plaats voor kwaliteitsdoeleinden. Hiervoor kan het nodig zijn dat er patientgegevens voor dit doeleinde in de praktijk ingezien moeten worden. Mocht het nodig zijn dat er gegevens ingestuurd moeten worden zullen deze gegevens altijd geanonimiseerd zijn. 

Onze basis werkmethodieken zijn vastgelegd in een kwaliteitssysteem. Dankzij onze kennis en uitgebreide ervaring kunnen we voor iedereen de juiste behandelmethode toepassen. Voor nieuwe werknemers is altijd duidelijk wat we van hen verwachten en hoe ze het werk het beste kunnen uitvoeren.

Hoe kunnen we je helpen?

Openingstijden

Maandag
08:30 - 17:00
dinsdag
08:30 - 17:00
woensdag
08:30 - 17:00
donderdag
08:30 - 17:00
vrijdag
08:30 - 17:00
zaterdag
GESLOTEN
zondag
GESLOTEN

LET OP: Bereikbaarheid- en openingstijden kunnen per locatie afwijken.