Omdat wij in onze kliniek liever met u dan met onze financiële administratie bezig zijn, hebben wij al onze vorderingen op patiënten overgedragen aan Fa-med B.V. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en het innen van declaraties.

Wat betekent dit voor u?

Onze nota’s ontvangt u via fa-med. In sommige gevallen wordt uw nota eerst ingediend bij uw zorgverzekeraar. U ontvangt dan alleen een rest nota voor kosten die niet rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar gedeclareerd kunnen worden. Wij verzoeken u nadrukkelijk om adreswijzingen tijdig aan ons door te geven. U voorkomt hiermee onnodige rente- en incassokosten.

Het is belangrijk dat u zich houdt aan de betalingstermijn zoals vermeld op de nota, ook wanneer de zorgverzekeraar de nota nog niet aan u heeft vergoed. Fa-med is wettelijk gerechtigd de nodige maatregelen te nemen om het openstaande bedrag te incasseren.

Heeft u vragen over een nota?

Neem dan contact op met fa-med op telefoonnummer: 0900-0885 of kijk op de website van famed. (http://www.famed.nl/nota-van-fa-med/). Wilt u een nieuw origineel van uw nota ontvangen? Bel dan 0900-0882.

Voorkom onnodige rente- en incassokosten. Het is belangrijk dat u zich houdt aan de betalingstermijn zoals vermeld op de nota. Fa- med is wettelijk gerechtigd de nodige maatregelen te nemen om het openstaande bedrag te incasseren. Indien u, om welke reden dan ook, niet in staat bent om uw nota op tijd te betalen, neem dan contact op met Fa-med via telefoonnummer 0900-0885.
LET OP: De betalingstermijn van 30 dagen in bindend, ook wanneer de zorgverzekeraar de nota nog niet aan u heeft vergoed.

Bent u niet in nederland voor de tandarts verzekerd kunt u helaas geen gebruik maken van een betalingsregeling met famed.
Woont u in het buitenland? En bent u wel in Nederland voor de tandarts verzekerd moeten wij u helaas toch vragen de nota direct bij ons te voldoen via de pinbetaling. Contant afrekenen is helaas niet meer mogelijk.

Wij behandelen uitsluitend op afspraak

  • afspraak@amaliakliniek.nl
  • 045-5416557 van 8.30u tot tot 17.00u (doorlopend).
  • Houdt u ID-bewijs, paspoort en ziekenfondspasje bij de hand 
zodat wij u gegevens makkelijk kunnen invoeren. Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, 
dient u deze ruim 24 uur van tevoren af te zeggen, 
anders zijn wij genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen.
×

Amaliakliniek in the picture

Bekijk de videospecial op L1 met Amalia Kliniek in de hoofdrol

 

×

Register now


I'm a small Introtext for the Register Module, I can be set in the Backend of the Joomla WS-Register Module.



  or   Login
×